måndag, december 29, 2008

Me love...


Inte alls ny men ändå en favorit...

Här finns texten.

9 kommentarer:

  1. Hej där!
    Mysig låt :-)Hoppas allt är bra
    Massor med kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Fru Sätterlund! Herr Olofsson här, Peter i förnamn. Bloggar runt lite och hittar din trevliga och fina blogg, har dels den här bloggen www.oumberligating.blogspot.com samt en lite allvarligare blogg om fysiskt smärta www.jernsaxen.blogspot.com
    Tycker det är lite kul just med bloggars olika namn, Fru Sätterlund låter trevlig undrar hur folk uppfattar mina bloggars namn har faktiskt inte fått någon kommentar om det, fast läser man dem så är de ganska självklara. Ha nu ett riktigt trevligt Nyårsfirande så hoppas jag att vi hörs och ses här i cyberrymden någon gång i framtiden mvh från Peter!
    PS: Jag har en galen fru också som går under benämningen "Lilla Frun" i mina bloggar, tre barns mamma är hn precis som du, men har trots att det gott 15 år sedan sista barnet väldiga bäcken och ländryggsbesvär, hon kallar sig i bloggvärlden poPockethexan så vill du ha ett boktips titta in på www.pockethexorna.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. hejhej!

    Du gick nån fotokurs på fornby va? Var det bra? Är sugen på att lära mig fota bättre med min kamera...

    //Fina

    SvaraRadera
  4. Mycket bra låt =) Men vet du vilken film det är i videon?? Älskar Sandra Bullock.. Gott nytt år på dig söta du!! Kram

    SvaraRadera
  5. I LIKE IT!!!!Nickelback
    Hej
    Har varit inne på din blogg många gånger och tycker det är hur kul som helst :-).
    Själv älskar jag inreding och fotografering ( är inte så duktig som du, men gör mitt bästa).
    Gott Nytt År på dig
    // en inrednings tokig fru

    SvaraRadera
  6. Du är nyårsutmanad på min blogg! :-) Hoppas att ni får en riktigt trevlig & mysig nyårsafton! KRAMIS!

    SvaraRadera
  7. ja visst är låten kanon! Hoppas inte radion spelar sönder den, men risken är väl enorm!!!

    SvaraRadera
  8. Bra låt.

    Kikar in och önskar dig ett gott nytt år!! Vi ses nästa år:-)
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  9. det är väl så med vissa låtar att även om den i sig inte är speciellt bra, kan man ändå ha vissa minnen till den som gör den fantastisk...

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund