tisdag, december 09, 2008

Jag har gjort ett klipp ;)

Jag och Alva fick trevligt besök idag. Johanna och Emilia kom hit en stund. Åt en god lunch tillsammans. Vi hade gjort en deal - Johanna klippte Alva och jag skulle som tack sy gardiner åt henne. Sedan sålde min kära vän och frisör in en idé som jag inte kunde motstå!

Ett sexigt hårburr, är det som gäller i vinter och man vill ju inte vara ute :D Ni som har fött och ammat tre barn, passerat 30, och har lite dåligt med träningsmotivation vet ju att man inte alltid känner sig sexig i den fasen av livet. MEN nu lovade Johanna mig iaf ett sexigt hårburr och jag kände att, f-n detta är min chans! Sagt och gjort, håret föll delvis och nu sitter jag här sexig som tusan :) Håret är längre fram och busigt och kort bak - det blev riktigt bra. Kul med en frisyr ett tag. Ångrar man sig så växer det ut... Så kom igen nu - skaffa dig åtminstone ett sexigt hårburr till jul ;)

Ni får ju ha överseende med att jag inte lyckas förmedla min sexighet på bild :D



PS. Johanna, dina gardiner är klara nu. Den utlovade bilden kommer här och tack så mycket för idag DS.
Kram fru Sätterlund

12 kommentarer:

  1. shit! jag är under 30 men känner igen mig i din beskrivning. Jag har inte ammat tre men två men Magnus tror nog på vissa delar av min kropp att jag har ammat fler hmm kanske jag ska köra men afro för att bli EXTRA het och sexig?!

    SvaraRadera
  2. Tjusigt!
    Attans, och jag som inte ska till frissan förrän i januari... :-D

    SvaraRadera
  3. flourtabletter- EXTRA starka!! jag blir helt yr av all pepparmint!

    SvaraRadera
  4. Åh va fin du blev i håret! Jättesnyggt verkligen!! Jag är på "spara-ut-håret-och-klipp-det-regelbundet-stigen" å har just nu hamnat i den värsta av alla hårlängder. Men än ger jag mig inte :-) Har smugit in ett inlägg hos mig... Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hot as hell babe;-) kram J

    SvaraRadera
  6. Hej snyggingen där!=) Jättefin i håret,kul att prova nåt nytt!
    Läser att Alvis e febrig,hoppas inte vi smittat...G ligger nämligen i shalakansfeber....=( Fick penicillin idag,bara att vänta å se om vi klarar oss,tydligen väldigt smittsamt...
    Krya på Alva från oss! Kram!

    SvaraRadera
  7. En riktig pudding;)Jag har inte ammat några barn och är inte över 30 men jag skulle nog behöva ett sexigt hårburr ändå;) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  8. Kul att få känna sig lite spännande & sexy... ;-)Hihi - vad kul du skriver om det! Ser jättesnyggt ut ju! Blir nyfiken på hur det ser ut bakifrån - håret alltså... ;-) Hur kort är det egentligen? Jag ska till frissan på fredag & färga - men kan inte bestämma mig hur... Frissan tycket allt mörkt med lite röda folieslingor (="breda" slingor) uppepå eller behålla grundfärgen & göra folieslingor i blandat mörkt, rött & ljust i överhåret. Klippte håret för två veckor sedan, dock blev det ingen sexigt hårburr utan bara en toppning... Nu har jag mellanblond med ljusa slingor sedan sommaren.... Känns inte speciellt sexigt... KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  9. ÅÅ ditt hår är ju skitsnyggt!! kul med förändring ibland o trevligt att känna sej finare med. du passar jättebra i det!

    marita tusenideer.blogg.se

    SvaraRadera
  10. ÅÅåååh, sååå himla fin du blev! Det är ju superhot!!=)

    Ibland önskar jag att jag hade lite längre hår så man kan få till lite snygga läckra lockar.
    Nu blir det bara som vanligt, tråkigt heeela tiden.
    jag måste verkligen masa mig till frisören...måååste verkligen=)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken riktig snygging du är! För mig blir det frisörbesök i mellandagarna, så till nyår kanske jag också kan få känna mig lite sexig...

    Kram Anna

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund