fredag, december 19, 2008

fru Sätterlund har shoppat lite...

Nu är det jullov! Efter jobbet åkte jag till Kupolen och handlade lite julklappar. Sjukt mycket folk... Hittade de fina stadkuddarna på Hemtex idag. De som bla Jenny har. Köpte även en pälsig vit kudde, eftersom det var ta 3 betala för 2 :)


Det blev en ny orkidé till mig själv också. Med en liten grandekoration. Har slagit in lite paket ikväll. Jag ville ta in granen ikväll men min man var alldeles för trött...



Kram fru Sätterlund

7 kommentarer:

  1. Superfina kuddar! Granen i orkidé krukan var också jättefin! Vi tog in granarna idag! Ja, barnen har faktiskt en liten mini också! Med tomtebelysning & minikulor! Hoppas att du & din familj får en superskön jul! KRAMISAR!

    SvaraRadera
  2. Så underbart fint ni har det!!!;) Ha en skön helg, kramar emmsan

    SvaraRadera
  3. Kul att läsa om Kupolen (säger en fd dalkulla som har syskon och föräldrar kvar i Borlänge) Ska dit till jul! :-)

    SvaraRadera
  4. jag har inte börjat pysslat än, jag har varit helt tokig i julen men jag har tappat lite av den känslan på senare år.. tråkigt! Jag har bara fått upp gardiner men vi köpte en ädelgran igår så imorgon ska vi klä den iallfall! Ha en skön kväll!

    //fina

    SvaraRadera
  5. Gud vilken fin "päls"kudde! Bara o bege sig till hemtex då;)

    SvaraRadera
  6. Jag igen. Men du har sån fin blogg. Kan sitta och njuta länga på alla bilder . Om man bara kunde de här med bloggande.

    SvaraRadera
  7. Vilka fina kuddar. Sådana skulle ajg vilja ha. Får hoppas att motivet återkommer iår!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund