lördag, december 06, 2008

Footloose - grymt bra!

På förmiddagen var vi till city på shopping. Hann dock bara med Village och Stockhome. Hittade lite smått och gott, bilder kommer senare då jag har kameran i närheten :) Det är så synd att vi inte har de butikerna hemmavid!
På eftermiddagen var vi på Fooloose och GOD DAMN - Vilket drag! Men så gillar jag ju lite sån musik också ;) Jag rekommenderar den verkligen till er som inte redan har sett den. Riktigt bra, sen var det ju en bonus att Brolle var med :)


Efter Footloose var vi ju såklart hungriga. Vi hade bord bokat hos El Diablo och det var också succé. Suverän mat och supertrevliga kypare :) Till efterrätt åt jag Creme Brulé med blåbärssorbet och mangosalsa och det måste ha varit bland det godaste jag ätit i efterrättsväg...
Tack för era trevliga kommentarer, ni är guld värda :)
Bilder: HÅKAN LARSSON

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är nöjd!
    Älskar och saknar dig...

    SvaraRadera
  2. dom finns på ica maxi!! det är bara att rusa dit!

    Såg någonstans att Village söker franchies (undra om det stavas så?) i Borlänge. Så det är bara å passa på och öppna en butik i Borlänge....eller djurås :-) Skulle väl va skoj?!

    /Fina B

    SvaraRadera
  3. ja för fan! Vilken toppen idé! Jag är med, kolla länken får du se...

    klicka på village

    http://www.franchisenet.net/Frames.asp?CMSLanguageID=1

    Gud va skönt att va sin egen chef...

    SvaraRadera
  4. Hittade hit av slump - vilken mysig sida du har och vilka vackra fotot du tar!

    Har länkat från min blogg hit- hoppas det är ok!

    SvaraRadera
  5. Låter som en lyckad helg:-) Skulle också vilja se footlosse, verkar vara himla bra.
    Kram/jenny

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund