måndag, december 22, 2008

En KLOCK-ren investering

Idag tog jag med barnen på bio. Vi såg Madagaskar 2, den var faktiskt rolig :) Käkade pizza/kebab innan vi åkte hem. En mysdag med barnen alltså.
När barnen lagt sig åkte jag ner till Kupolen och tog en shoppingrunda, tiilsammans med några andra masar och kullor... Hittade tröjor åt grabbarna, tröjor till mig själv samt en köksklocka. En röd retro köksklocka - det var kärlek det



Den blir KLOCK-ren i mitt hysteriskt färgglada kök tillsammans med bumlingen :)
Klockan ska naturligtvis upp på väggen men en sak i taget kära vänner...

7 kommentarer:

  1. Självklart är den helt KLOCK-ren i köket! Jag gillar den bulliga formen på en och har faktiskt en likadan (fast vit)

    SvaraRadera
  2. snöggt! Sån klocka har jag på ebbas rum också, rött är sött!

    //Fina

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Haha, ja vi får väl se om det ligger någon liten morgonjulklapp under den lilla granen i morgon bitti ;)
    Eran julgran var riktigt häftig. Skoj med något annorlunda.
    Ha en riktigt god jul.
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  4. Kikar in och önskar dig en God Jul & ett Gott Nytt år!

    snygg klocka by the way:)

    SvaraRadera
  5. Hi hi, jag håller med om att klockan är klockren i ert fina kök ;-)

    Jag önskar dig och din familj en riktigt god jul vännen!
    KRAMAR från Anna

    SvaraRadera
  6. Riktigt fin klocka! Älskar ert kök och er stil!
    kram och GOD JUL!

    SvaraRadera
  7. du har de bara så härligt hemma hos dig!!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund