lördag, december 20, 2008

Dagens tips!

Det är lördag - ni vet vad det betyder.. Jajemän, hockeyträning ;) Denna morgon var det hela familjen som åkte. Men det är allt en hel del charm i att 09.00 sitta med en fleecefilt på kalla träbänkar och dricka varm choklad och se grabbarnas schyssta hockey"moves" på isen.




På kvällskvisten skulle det bakas pepparkakor hos Sätterlunds. I år var det afrikanskt tema med elefanter, giraffer och krokodiler och lite hjärtan. Men det gick ju som det gick.... Ett tips när man gräddar pepparkakor är att undvika Singstar... Satte in en plåt i ugnen och sprang in till grabbarna som sjöng - som ville att jag skulle sjunga en sång. Vilket jag gjorde, och det resulterade i kolsvarta afrikanska djur!!! SUCK!! Jag får väl vara tacksam över att det inte tog eld i ugnen...
Så dagens tips: Släpp inte pepparkakorna med blicken!!



Nu är det dansbandskampen som gäller ;) CC and Lee var bra men LarzKristerz ÄGER! :D

Gokväll!

6 kommentarer:

  1. Byt färg på din text,svart på svart blir lite svårläst;) Annars supersnygg design! God Natt Kram!!

    SvaraRadera
  2. Najs design:) Kram M

    Ps. önskar er en underbart god jul kram vännen

    SvaraRadera
  3. Jaha,var vi inne samtidigt=)) Kom jag mitt i förändringen å gnällde...sorry! KRAM!

    SvaraRadera
  4. haha.....singstar är livsfarligt:-)
    Tycker de blev rätt läcker i svart...du får ha dom som dekoration istället:-)

    Kommer inte att blogga något mer innan jul så jag önskar dig en riktigt god jul!!
    Kram/jenny

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund