söndag, december 28, 2008

28 december

Följde med min goda vän Maria till Insjön idag. Mysigt att få flanera lite utan barn :) På Fabriksbutiken sålde de ut de små Marimekko-skålarna från Iittala för 99:-. Så en fick följa med hem... Det är fint att stoppa i ett värmeljus i dem också :)


Var även in på Clas Ohlson och fyndade mig en adventsljusstake. Den heter Roma och finns i vitt och svart. Det blev en vit och den blir bra hos mig. Det var jag, som Maria sa :)

Efter en trevlig fika med varm choklad så återvände vi hemåt, jag, tacksam för att ha så goda vänner...

6 kommentarer:

  1. Vilket fynd. Önskar att fabrisbutiken fanns lite närmare här...:(

    SvaraRadera
  2. Den Roma-ljusstaken slog vi också till på inför advent!

    SvaraRadera
  3. Å jag e tacksam för det kära å trevliga sällskapet!!<3

    SvaraRadera
  4. hejhopp!! Hur läget då?? vilka fynd du hittar överallt, tror jag ska smyga efter dig nästa gång du ska shoppa :-)

    //Fina

    SvaraRadera
  5. Vilka fynd du har gjort! De små Marimekkoskålarna är verkligen fina! Jag har inte orkat mig iväg till stan & alla reor. Brukar vara så mycket folk & så långa köer... Dessutom kommer ofta det som inte sålts under hela hösten fram & det man verkligen vill ha är undanplockat... Men nu blir jag lite sugen på att göra lite fynd... KRAM!!!

    SvaraRadera
  6. Åh jag vill oxå fynda marimekkoskålar, ser att det är många som gör det, nice=) Gillar adventsljusstaken mycket, har en liknande i köket!!! Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund