måndag, november 24, 2008

Vinn Nova star från Melike.se

Det är dags att tillsammans med Melike.se anordna nästa tävling. Den här gången är det EN valfri WCT-del från Nova star som är vinsten. Den finns i två färger. Gå in här för att kolla om just den storleken du vill ha finns. Min Alva har setet och "melike a lot" ;)
Reglerna är enkla, skriv en kommentar till det här inlägget om du vill vara med och tävla. Har du ingen blogg så kom ihåg att lämna din mailadress. Vill du ha en extra vinstchans så länkar du till tävlingen och till Melike.se, i din blogg. Tävlingen pågår till den 1 december kl. 20.00.

Lycka till!
OBS! Jag vill bara förtydliga, att det är EN del, alltså antingen ett par byxor eller en tröja i valfri färg som lottas ut! OBS!

43 kommentarer:

  1. Jag vill vara med och tävla! :) länkar i min blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill självklart vinna dressen =)
    Länkar gör jag på min blogg åxå.

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag också vara med o tävla.
    / Ulrika
    us73@telia.com

    SvaraRadera
  4. Oh vad sööt! Jag är gärna med!

    kram Anneli
    (tzakina@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina WCT-delarna.


    /Jennie
    (einne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. o jag vill också vara med :-)
    linda_ekbom@spray.se

    SvaraRadera
  7. Jag vill å vara med! Länkar gör jag med :))
    / Michaela
    mickprick.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Precis vad lille E önskar sig! En skön dress att ha när han ska leka, så självklart är jag med i denna tävling!

    Jag länkar från min blogg!
    Min mailadress: elinteg@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill oxå vara med å tävla :) Länkar från min blog oxå.

    Mvh Marit

    http://maartha.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. Nova star har så underbart fina och mysiga kläder så jag vill självklart vara med i tävlingen. Min son skulle vara så snygg i "melike a lot" tröjan...

    Länkar självklart på min blogg... (www.axelsmamma.blogg.se)
    Mailadress är: lenalind85@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med och tävlar om det fina priset! :-)

    SvaraRadera
  12. Oj vilken snygg dress, chansen att man vinner är nog liten:( men prova kan man ju alltid göra. Min dotter skulle vara supersnygg i den röda.

    Jag länkar från min adress
    fambrorsson.bloggagratis.se

    Min mejladress
    Wilma_mini@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hittade den här trevliga bloggen idag och är så klart gärna med och tävlar. En röd jacka i strl 98 önskar jag till min minsting om jag vinner.


    mvh Linda

    storan74@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. jag vill ju vara med..
    gagneflinda@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är med och tävlar.
    Om jag skulle ha turen att vinna önskar jag ett par röda byxor i storlek 104.

    jenny_kjellin@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. jag är med, jag är med!

    jag tävlar gärna om den röda tröjan i storlek 74 el. 80!

    länkar gör jag från
    http://hyperballad-poetry.blogspot.com/2008/11/tvlingsdags_27.html

    kram jenny
    brandt.jenny@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Skulle ge bort plagget i julklapp till mitt älskade kusinbarn om jag vinner =)

    SvaraRadera
  18. Jag anmäler mig!=) Kram

    SvaraRadera
  19. Älskar Nova Star, så självklart vill jag vara med och tävla!! :-)

    SvaraRadera
  20. Här är länken oxå: http://www.muppsan.com/2008/11/vi-r-med-och-tvlar_4482.html

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med. ^^

    En röd jacka i storlek 86 vill vi ha om vi vinner. :o)

    ammis_81@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Länkar här också:
    http://creyla.blogg.se/2008/november/tavla-2.html

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar, har länkat

    http://molnboanna.blogg.se/2008/november/melike-1.html

    om jag vinner så vill jag att sonen skall ha en röd jacka i stl 86

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  24. Klart jag vill vara med å tävla om en röd jacka i strl 104 till mitt största troll :-) Länkar till min sida med: smaunderverk.blogspot.com
    Kramiz Mia

    SvaraRadera
  25. Åh, jag vill absoluta vara med och tävla!
    En röd WCT-jacka i storlek 80 vore varmt välkommet... :D

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  26. Här skulle en röd WCT jacka i strl 98 vara en perfekt julklapp till sonen, så vi hoppas på turen såklart

    SvaraRadera
  27. Jag är med och har länkat på min tävlingsblogg
    http://mammamuh.blogg.se/tavla

    Om jag vinner skulle jag vilja ha en röd jacka i 104

    SvaraRadera
  28. Jag skulle vilja vinna en tröja i storlek 98, gäller det även dom rosa? För då vill jag vinna en sådan annars en röd:)
    svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Jag är en av dina nya bloggläsare, hittade dig på Styleroom. En rolig och inspirerande blogg.
    Jag vill gärna vara med att tävla om kläder. En röd byxa i stl 98 skulle passa min stora tjej.
    Har ingen blogg men här är min mail: e.hoglert@hotmail.com

    Hälsningar Emma

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med och tävla!

    Jag har länkat på min blogg:

    http://petramedaoche.blogg.se/2008/november/tavlingar-2.html

    SvaraRadera
  31. Jamen jag försöker väl vinna här igen då!! jag hittade ett par uuuursöta baggjeans, så söta och såå små, men sååå dyra...

    /Fina

    SvaraRadera
  32. oh vilket underbart sett! Perfekta julklappen.
    Är självklart med i tävlingen och hoppas på att vinna den röda överdelen i st. 110
    Kramar!


    kallamigae@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej
    Jag vill så klart vinna ett snyggt plagg till min lille stjärnkille.

    /Annika
    hosannika@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med. Skulle så hemskt gärna vinna den för att ge till min lillasyster i julklapp:)

    SvaraRadera
  35. Jag vill vara med och tävla! Lägger en länk till höger på min blogg. Hoppas att du har en fint första advent!

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med och tävla.
    Jag har lagt in bilden och länkat på min blogg....
    Jag tar gärna den grå jackan i storlek 74.

    Gå gärna in på min blogg:
    http://frulundin.blogspot.com/

    SvaraRadera
  37. Jag vill gärna vara med och tävla.

    Har länkat i min blogg för en extra vinstchans.

    Länk: http://lisa89.blogg.se/2008/november/tavling-valfritt-nova-star-wct-del.html

    Mailadress: engstrom-jonsson89@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hej!!

    Vill gärna vara med och tävla =)

    Fin blog!!

    MvH
    Kriztin

    SvaraRadera
  39. Åhh, jag vill vara med =) vill gärna ha dom byxorna på tävlingsbilden och den färgen. I det minsta storleken då =)
    Blev förälskad i det =)
    Vill gärna vinna åt en tjej kompis som väntar sin första i Feb nästa år =)

    Länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2008/december/vinn-nova-star.html

    [Håller tummarna nu för mig]

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med och tävlar! Är ute i sista sekund som vanligt, åtminstone sista dagen.. :)

    signecharlotta@live.se

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla1
    Om jag vinner skulle jag vilja ha en WCT jacka RÖD i strl. 110
    /fannnie@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag vill vinna en röd tröja i storlek 110 :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund