onsdag, november 19, 2008

Online shopping - räddningen för fru Sätterlund

Jag köpte ett par Wct-byxor från Nova star för några månader sedan, som jag gillar "a lot" :) De är kanonsnygga på min Alva. Ett julklappstips, kanske... Nu har jag iallafall klickat hem den matchande Wct-jacka från Nova star. Kommer bli superfint ihop :) Setet finns bla hos Melike.se.


Hade hoppats på att få visa bilder på den snygga lampan Otello som jag beställde men när jag öppnade paketet idag så låg det fel lampa i, suck!! Så jag hoppas jag får den nya till helgen. Visar bilder så fort den kommer :) Den var mycket större än jag hade föreställt mig...

Bilder från Melike och Ellos

4 kommentarer:

  1. Tjusigt!
    Lill Fisan kommer bli tuffast på dagis :-)
    Kramelikram

    SvaraRadera
  2. fru Setterlund; Jag tror att pallen är ganska nyinkommen, har precis fått upp ögonen på den. :)
    Ja man får hoppas den passar fint. Är så sugen på en Ikeasväng nu. Men det är man väl jämt?!! :D

    Jag gillar Elloslampan supermycket. Tyckte bara den var så dyr. :S Tänk om man kunde gjort en egen. :)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej bruden, tack för sist.

    Vad kul att så många är med och tävlar om dina burkar.

    Ville du beställa en godjul skylt av mig?
    Tänkte rabattera den åt dig om du vill hjälpa mig med bilder på bloggen.
    Kolla in på bloggarna "Hedvig och jag" och "ett hus i vitt" eller "vita ranunkler" alla finns i min länklista.
    Alla dom har såna där fina småbilder högst upp med fin text.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Hej Igen!

    Priserna lät ju jättebra! Men jag hör av mig när jag kommer hem. Tror du vi hinner innan jul?? Har du studio hemma?

    Jag har länkat till din blogg, hoppas de var ok?!

    /Fina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund