tisdag, november 18, 2008

Omröstning :)

Jag tänkte prova en liten omröstning. Jag funderar lite på julkortsmallar och skulle vilja ha din åsikt. Så jag ber alla snällt att lämna en kommentar om vilket/vilka kort just du tycker bäst om :) Tackar på förhand, :)
Kram fru Sätterlund


Nr 1: Dubbelvikt, vitt med snögubbe. Bild inuti.
Nr 2: Rött dubbelvikt med hälsningen och ytterligare en bild på insidan.
Nr 3: Blå med snögubbe, dubbelvikt med bilden inuti.
Nr 4: Svart dubbelvikt, insidan visas.
Nr 5: Blått med tre bilder enkelsidigt men tryck på båda sidor.
Nr 6: Rött med tre bilder enkelsidigt men tryck på båda sidor.
Bilder lånade från optimalprint.se

17 kommentarer:

  1. Jag tycker nummer 6 va helt underbar! Så himla fina bilder alltså! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte nummer 2 var enkel och fin!

    Jo vi har det kanon, jag bara älskar det här landet! De är inte alls som folk säger at människorna här är konstiga, dom är underbara. Eller så har vi lyckats hitta just dom där underbara människorna hihi!Jag rekomenderar varmt att åka till Florida, Fort Myers Beach var en pärla!

    Hur mycket tar du för en fotografering? Vad ingår dådå?

    Mvh /Fina

    SvaraRadera
  3. Den svarta var helt klart snyggast!

    SvaraRadera
  4. Så mina bilder!
    Men som "klassiskt" julkort så tycker jag nummer två (den röda) men den svarta med hela familjen på är den finaste hälsningen!

    SvaraRadera
  5. Känns som det svarta passar dig!=) Å så var det lite annorlunda och fint oxå,så det tycker jag! Puss

    SvaraRadera
  6. Jag gillade det svart bäst =)
    Stilrent och snyggt, behöver absolut inte vara rött bara för att det är jul iaf!
    Kram, Camilla

    SvaraRadera
  7. Jag gillar nr 5 & 6 bäst!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Jag gillade nummer 2 o 6 bäst!

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  9. Nr 4, den svarta var helt klart snyggast! Modern och skiljer sig från mängden av röda julkort :)

    /Anette

    SvaraRadera
  10. Vilken fin blogg du har! Den skänker så mycket inspiration och glädje... Jag gillar nr 6 (kanske för att det var en så fantastiskt söt bebis med där ;) )

    SvaraRadera
  11. hmmm alla var fina på sitt sätt, men jag röstar på nr 2!

    Lycka till.
    Kram Gunilla (på besök i Sverige)

    SvaraRadera
  12. Jag gillar det röda mest. Tätt följd av det svarta.

    SvaraRadera
  13. Svart utsida med svartvita bilder på insidan skulle jag ha gjort!!!

    SvaraRadera
  14. jag tycker kort Nr 6 var väldigt fint....Snyggt, rent och enkelt....o lite juligt rött.

    Sussi

    SvaraRadera
  15. Åh vad svårt! Många som var fina ju! Mina favoriter är de tre sista! Har jättesvårt att välja ut någon av dem. Man fastnar lite för fotona som är just på dessa bilder. Jag har ju ingen bebis själv - men det sista fotot med bebis bilderna är ju grymt fint!
    Det svartvit är ju lite mer modernt. Vi hade ett svart med fot förra året & med lite typ tecknade granar i guld & silver. Det var riktigt snyggt... (Vi beställer alltid från Vistaprint).
    KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  16. Jag gillar nr.2 bäst, det ger en riktig julkänsla :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund