torsdag, november 27, 2008

Ett sideboard har flyttat in...

Var med Alva till ögonmottagningen imorse och fick ett nytt recept på glas. Var sedan och valde ett par nya bågar. Hon är så söt - bestämd över att bågarna skulle vara rosa. Så det blev ett par rosa Ray Ban som var lite fyrkantiga i formen. Hon kommer bli supertuff i dem :)
Passade även på att besöka stadens secondhand-butiker, när jag ändå var på gång. Hittade ett sideboard i teak som jag fick för 200:- Tyvärr gillar inte mannen i huset teakf så jag fick lova att det skulle bli vitt. Så här såg det ut från början... fortsättning följer...



Ni kommer väl ihåg att anmäla er till tävlingen - vinsten är en valfri WCT-del från Nova Star och kommer från Melike.se!!!

3 kommentarer:

  1. Nämen vad fint det kommer bli. Vitt kommer göra susen på sideboarden, utan tvekan!!!!
    Måste kanske uppsöka en loppis snart för fina fynd=)

    SvaraRadera
  2. Så snygg den var....kommer att bli jättefint i vit. Ska bli kul och få se den när den är klar:-)
    trevlig helg/jenny

    SvaraRadera
  3. Gillar du tävlingar och att vinna märkeskläder till barn, kika in hos mig då, har många fina tävlingar igång ;-)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund