söndag, september 14, 2008

Vardagsrummet - små förändringar

Har möblerat om lite på tavellisten i vardagsrummet igen. Idag hamnade familjefotona där igen. Skulle ha haft någon mer större ram - tror det skulle se bra ut med någon med lite mer höjd. Gardinerna skall bytas ut mot helvita rullisar från Ikea. Inväntar lönen ;) Känner mig lite sugen på färg i vardagsrummet men vet inte riktigt på vilket sätt... Hoppas det nya bordet kommer den här veckan - har varit försenat. Det är ju vitt så jag tror det gör lite också, att det blir lite ljusare...

5 kommentarer:

  1. Åh va spännande med nytt! Vad ska du göra med det roliga du har nu? Minns att jag fastnade stenhårt för det bland de första gångerna jag kollade in här :-) Kul att få förändra litegrann steg för steg! Kram, hoppas helgen varit bra

    SvaraRadera
  2. Helgen har varit bra. Har fått en del gjort :) Satsborden jag har nu är jag less på. Det funkar inte när man har barn för minsta sull syns :( Sen blir det lätt kantstött = inte barnvänligt! Vill du ha det? ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Svar: Klart du får länka!!! Köpte betongkuberna för längesen på Hem&Hobby en lokal affär, den stora för 20:- och den lilla för 10:-...trodde det var ett skämt först!?=)

    Vad snyggt ni har det, gillar foton, så personligt och kul att titta på!!! Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  4. Svar: Va gulligt att fråga haha men jag tror du säkert ångrar dig om du inte behåller dem :-) Vore jag du skulle jag ställa undan dem tills lusten faller på att måla om dem å ställa dem på höjden eller nåt fiffigt! Tack ändå! ;-) Ha en bra vecka nu, kram Jenny

    SvaraRadera
  5. ni har ett jättefint vardagsrum. tror det kommer bli snyggt med det nya fina soffbordet. Är så nyfiken på att få se det på plats sen:-) Kram/jenny

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund