onsdag, september 24, 2008

Re-styling i grabbarnas rum

Idag har jag fixat klart på grabbarnas rum. Tidigare så var den svarta väggen på deras rum, målad. Det var dock inte riktigt bra gjort, av mig, och jag har gått runt och stört mig på den väggen. Igår gjorde jag slag i saken och köpte cover-up tapeter och svarta tapeter. Cover-upen satte jag upp igår och den svarta satte vi upp tillsammans idag. :)



De nya påslakanen har bäddats i sängarna, lampan och förvaringslådorna är på plats. Ramarna har jag dock inte hunnit göra något åt ännu. De är gula nu men jag har tänkt spraya dem vita, för att bättre passa in i grabbarnas rum. Men visst är de coola? :D

6 kommentarer:

  1. Jajamän, ramarna är jättecoola men det är också hela rummet :-) Vilken tur era grabbar har som får ett så härligt rum. Du är så duktig!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så läckert!!! Vad duktig du är!!! Jag vill också vara sådär duktig... Ordnar du kurser??? ;-)
    Är killarna också nöjda?
    KRAMISAR TILL DIG!

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev i pojkarnas rum.Härligt med svart och grönt.

    SvaraRadera
  4. Så snyggt du gjort! Fint med bokstäverna också!!

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt :-D Häftiga ramar, vart har du köpt lampan... vi är ute efter några stycken och skulle behöva tips på ngn butik som har snygga lampor.
    Kram på er, hälsa T att torsdagar så finns jag i hallen!

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Vilket fint rum grabbarna har fått! Fina fäger också!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund