söndag, augusti 24, 2008

Söndagsfynd

Ville fara till Ikea i morse men idén blev kraftigt nerröstad av min man... Han frågade om jag var galen som ville åka 24 mil tur och retur, för att köpa rullgardiner. Men om de rullgardiner man vill ha inte går att få tag på, på närmare håll, så vad gör man?? Muttrade lite samtidigt som jag motvilligt stannade hemma. Men då det fortfarande värkte i shoppingtarmen så tog jag en tur in till stan iaf. Stannade på Jysk och gjorde en "Therese", dvs fyndade ;)

Hittade ett stort, svart bord till altanen som jag fick för halva priset.
Hittade även 3 karmstolar i samma serie som var nersatta från 449:- till 200:-. Toni ska bygga en bänk i samma stil som bordet, att ha på andra sidan. Soffan med de blå dynorna, som står där nu, ska bort.

Har plockat lite idag och ändrat om några små detaljer. Det är så roligt att förändra även med små medel :) Känner att jag börjar bli förkyld så det är bäst att jag lägger mig i tid ikväll. Kika gärna på bilderna och lämna gärna en kommentar :) !




Kram fru S.

5 kommentarer:

  1. Snyggt bord, jag vill själv ha ett liknande bord! Köket ser även väldigt mysigt ut!

    SvaraRadera
  2. Sicket fynd! Smart att bygga en bänk när man bara kan tjacka tre stolar! Du, nu finns det att läsa igen på min blogg! Välkommen!

    SvaraRadera
  3. homlgren: Jag kommer tyvärr inte in på din blogg, skicka en inbjudan bruden ;) Det fanns fler stolar men jag tycker det är bättre med en bänk för där får man plats fler :)

    martina: Tack!

    SvaraRadera
  4. Va fint det blev i hallen,tror vi får ta en em-dejt nån dag efter du slutat jobbet så jag får se allt live!!=) Å va snyggt det blev med dom svarta möblerna på altanen!
    Vi hörs å bestämmer nån dag!
    Kram från fröken Aronsson;)

    SvaraRadera
  5. Snyggt kök ni har! :-)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund