fredag, augusti 29, 2008

Mattan har anlänt!

Mattan som vi beställde till vardagsrummet hämtades idag. Det var inte helt lätt att skära till den samtidigt som tre barn vill titta på tv och med en tokstor soffa mitt i vägen. Men det gick till slut och nu ligger den alltså på plats. Jag är nöjd i alla fall. Visst är det snyggt med ryamattor, men det har vi haft och har nu gått vidare. Tycker det är lite kul att testa något nytt...



Det fattas en trälist, som jag vill måla svart, runt mattkanten. Jag vill uppnå en slags platåkänsla och den tror jag infinner sig tillsammans med listen - men för all del, jag kan ha fel ;) ....



Vad tycker du - kommentera gärna! Alla kommentarer uppskattas, från amatör som expert :D!
Trevlig helg ♥

5 kommentarer:

  1. Det blev jättebra tycker jag! Har ni soffa av märket Bellus? Den är väldigt lik vår soffa, fast vi har en ljusare och endast en schäslong. Ditt soffbord höjer jag till skyarna - SUPERSNYGGT! Mattan hos oss är jätteskoj men börjar tyvärr snart ha gjort sitt, en sorts rya fast med svarta skinnflärpar :-) Trevlig helg och TACK för din kommentar!

    SvaraRadera
  2. Först måste jag säga att ni har så fint i ert vardagsrum! Mattan är också jättesnygg. Jag tror absolut att det skulle kunna vara läckert med en målad list, eftersom mattan då blir mer markerad.

    Du har helt rätt i att en platåljusstake skulle passa bra på mitt skoskåp. Jag måste nog kika på en sådan i morgon när jag ska på stan en sväng...

    Ha en trevlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ehh... var fick jag platåljusstake ifrån?? Vattentornljusstake som du skrev var ju såklart ett bättre namn. Ha ha!

    Kram igen

    SvaraRadera
  4. snyggt... jag är mer inne på rya jag.. nu har vi ingen alls och det är gööör tomt..men snyggt..
    kram m

    SvaraRadera
  5. Hej min bästaste "shoppoholic" vän! puss och Kram Johanna soon in Barcelooooona!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund