tisdag, juli 15, 2008

På önskelistan :-)

Idag tog jag och Alva en promenad till auktionen i Bodarna. Såg en supersnygg 50-talslampa med bord som jag var sugen på men den gick alldeles för dyrt - 800:-!! Det var synd för den hade gjort sig riktigt bra i mitt vardagsrum. Letar efter ett sideboard i teak att ha bredvid fåtöljen men har inte hittat något ännu. Vill ha något liknande detta:



Målade mjölbingen när jag kom hem, den står på tork nu. Ni får nog se den imorgon... Måste hitta en perfekt plats åt den i hallen bara :-) Altanen blir mer och mer färdig men det saknas fönsterfoder på insidan. Den ska målas på insidan en gång till också.

Åkte till Borlänge på kvällskvisten, grabbarna fyller år imorgon och lite presenter skulle inskaffas. Hittade det jag skulle och lite till. Förresten så kom brickbordet, lika som på bilden nedan, och Alvas bricka idag. Nu saknas bara brickor till, mailade Färg och form men har inte fått något svar än. Vill ha något liknande...
Högt upp på listan står denna snygga förvaringsmöbel *drömmer* från Kartell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund