lördag, juli 26, 2008

Värmebölja

Ännu en dag med en enorm hetta. Vi har haft 31 grader varmt idag - kanske mer. En riktigt tryckande hetta som gör en alldeles klibbig. Jag älskar sol och värme men t.o.m jag känner mig aningens plågad nu... Var ner till stan på förmiddagen och hämtade Alva, sen var vi bjudna på 75-årskalas. Kom precis hem från ännu en riktigt trevlig kväll med god mat, god dryck och trevligt sällskap! Vad lyckligt lottad jag är som är omgiven av så många härliga människor. Ta åt er alla runt omkring :-) Alva somnade som en stock när jag nyss lade henne. Skriver några rader innan jag själv kryper till sängs...
Bild: Lånad från borv.blogspot.com

1 kommentar:

  1. hej hej vänne... ser att ni med smälter bort liksom vi.. men men jag klagar inte:) Hur går det med alla bröllopsbestyr då?? får du koll på allt:)
    Själv hade jag 30 års fest i går.. ett himla ståhej men ack så roligt.. fick en massa presentkort på stadens fiiinaste inredningsbutik så nu blir det dit i morgon å handla skoj grejs:) håll koll i bloggen får du se:D
    Kraaaam M

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund