lördag, juni 28, 2008

Leksandsstolar

Många undrar vad vi önskar oss i bröllopspresent. Jag tycker det är jättesvårt, vi har ju det mesta vi behöver och jag tycker det är huvudsaken att folk kommer än att man tackar nej för att man inte har råd med kostymer och presenter.

Men för de som tycker det är svårt att hitta på nåt så kanske ett litet bidrag till leksandsstolar kan vara något... Jag har tittat länge på såna, var inne på svarta men tror att vita står sig längre. Är rädd att man tröttnar fortare på de svarta även om jag tycker de är toksnygga nu. Det ska vara modellen med träsits, inte den med tyg.

Så här kan det se ut: Vad tycker ni? Vore inte det en perfekt bröllopspresent, som står sig livet ut... :-)
Bilder från leksandsstolen.se/ och Anno1700.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund