söndag, juni 29, 2008

Altanen

Vi håller på att bygga om våran altan. Vi startade ombyggnationen förra sommaren och det är tänkt att den ska färdigställas nu under sambons semester. Var över till grannen nu på kvällen och såg våran gård från deras sida. OJ, vad det såg illa ut. Vi har börjat riva en vägg mot dem och det är den väggen som skall byggas klar men just nu såg det hemskt ut. Jag skäms! Förlåt mig, kära grannar...
Jag lovar att snart ändra på er hemska utsikt ;-)
Skulle gärna köpa lite nya trädgårdsmöbler till altanen också men det får allt vänta, för de pengarna finns inte just nu. Vet inte riktigt vilken stil jag vill ha men här är några alternativ:
Den längst ner - i like


Bilder från Brafab.se


Bild: sommarshopen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund