onsdag, maj 14, 2008

Veckans fynd!


Idag måste jag ha gjort veckans fynd!! Var med bröderna och lunchade på "Gyllene måsen", (McD)idag. Gick förbi Duka efteråt och hittade en rea på 70%... Jag hittade naturvita tallrikar med prickar av guld. Eftersom färgtemat på vårt bröllop, den 16 augusti, kommer att vara brunt/naturvitt och guld så kändes tallrikarna så rätt. Bröllopet kommer att bli i Lennheden och middagen på logen och vi har ju därför grubblat över porslinsfrågan. Jag vill ju inte ha papptallrikar :-( Blev därför så glad när jag hittade dessa. Köpte 64 stycken!!! Hittade även jätteskålar i mörkt trä som blir perfekt att servera ur.

Efter Duka for vi till Borlänge Väferi och hittade linneservetter i mörkt brunt som kommer att bli super tillsammans med det övriga. *lycklig* Lägger in en liten tjuvtitt :-)
Nu ska jag slå in Alvas paket,
Kram!

1 kommentar:

  1. åh vad mysigt:) Vill med;) måste få se massor fina kort sen från allt:D
    Kram.. ha en fin helg pussa Alva grattis från oss:)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund