onsdag, maj 07, 2008

Trädgården del 2 ;-)

Godkväll!
Det här blir sista trädgårdsinlägget för den här veckan... Har kämpat med gruset idag också. Har planterat lite blommor och satt på gruset. Det blev riktigt bra om man får säga det själv ;-) Satte dit mina mjölkkrukor också... Så här blev det:



Gjorde även i ordning en lite odling vid staketet. Använde pallkragar och satte jordgubbar i två och sen blir det kryddor i den tredje. Hade bara gräslök hemma. Ska fylla på med grus och plattor framför odlingen senare.
Har även fotat grannen idag, de har ju fått tillökning. Det var roligt, bilden blev helt ok. Ni vet, bilden man skickar in till lokalpressen :-) Jag älskar verkligen att fota, önskar att jag hade tillgång till en studio. Det skulle vara superkul... Ja ja, jag får väl drömma ett tag till :-)
God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund