fredag, maj 30, 2008

Picknick i Säterdalen


Började dagen redan kl. 06.00. Lina, min syster, skulle på bal på eftermiddagen så jag skapade en balfrisyr åt henne. Eftersom vi skulle vara i Säterdalen till 09.00 så var det bara att dra igång i tid... Det var kul att skapa. Tyckte själv att det blev riktigt bra för en amatör.


For sedan till Säterdalen med barnen. Skolan som grabbarna går i hade "friluftsdag". Helt underbart var det, barnen lekte och plaskade i bäcken. Vi kollade på djuren och käkade grillade hamburgare, självklart så slank det även ner nån glass ;-) Det var helt perfekt väder och vi stannade fram till 13.00 då vi packade ihop och åkte hem till byn.



Passade på att måla klart soffan och sen bar det, hör och häpna, iväg ut på en promenad. Har inte gått på länge nu *latmasken har haft sitt grepp om mig* Men det var riktigt skönt. Måste sätta igång att motionera nu om jag ska hinna få bort några volanger runt midjan innan bröllopet... Hej, så länge :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund