lördag, maj 10, 2008

God morgon!

Har inte skrivit på några dagar men datorn krånglade igår :-( Är i Sigtuna och jobbar, kom hit igår. När jag kom till Arlanda upptäckte jga mitt nöt att jag glömt plånboken hemma!!! Toppen!! Som tur är kan man köpa bussbiljett på SL via sms, annars hade jag nog fått stå kvar på Arlanda. Hade inte en krona på mig...

Det var ju underbart väder igår! Njuter så mycket jag kan, man vet aldrig när värmen kommer nästa gång... Förresten ringde grabbarnas pappa igår kväll. Min otursförföljda son hade fått en sten på kinden. M klippte gräset och E lyckades bli träffad på kinden av en utskjuten sten :-( Så det blev sjukan, lite lim och tejp. Men han är tapper pojken... Lider med honom, han råkar ut för allt pojken! Tur att det gick bra iaf... Han ringde efteråt och var jätteglad för att han skulle få hyra en film! Go-ungen :-)

Nu ska jag börja jobba, njut av värmen och solen nu allihopa :-)

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund